عاشق ترینم

زیباترین معنای زندگی من سلام

تنها یار من سلام

  می خوام برای تو بنویسم که جریان داری تو لحظه لحظه ی زندگی من ولی ناراحتی از من ، از منی که با فکر به تو آروم می شم.

    صبح که بیدار شدم یاد یه انیمیشنی افتادم که توش یه مردی بود که ریشش بلند می شد هر وقت متحول می شد . وقتی گریه می کرد ، می خندید یا شگفت زده می شد ریشش بلند می شد و یاد عزیزترینم می افتم با خودم می گفتم اگه تو بودی چقدر الان ریشت بلند می شد. بهم گفتی قبل همه چیز ، فکر می کردی منو خیلی بیشتر از اینا قراره ببینی الان چندین روزه دارم به این قضیه فکر می کنم و مدام خودمو مقصر می دونم که چیزی وانمود نمی کنم که واقعا هستم ولی تا به حال شده تو خیابون و بین مردم راه بری و یهو یه فضایی یا مریخی جلوت ظاهر بشه و ببینیش و یه جیغ بنفش بزنی و بگی جل الخالق این دیگه چیه آخه؟ صد در صد نشده ولی من یه مریخی هستم که از دنیایی که توش زندگی می کنی خیلی کم خبر دارم . درباره ی دنیای تو ، دریاهاش ، دشت هاش ، شهراش و خیابوناش . مثل یه آدم مریخی باید باهام برخورد کنی . مثلا باید دریارو نشونم بدی بگی این دریای فلانه ، چقدر وسعت داره ، چقدر عمق داره ، چرا این رنگیه . ولی کم بهم می گی و من ناآشنا.

   تو فوق العاده ترین کسی هستی که من می شناسم و با تمام وجودم عاشقتم.

   ازم ناراحتی و باز بهم چیزی نمی گی و تنهایی فکر می کنی و فکر می کنی و فکر. ای تویی که همه ی جونم بهت وابستس من هر لحظه به تو و زندگی با تو فکر می کنم و می خوام ثانیه به ثانیه کنار تو باشم اگه مثل دو ماه قبل ، هفت ماه قبل ، یک سال قبل باشیم باید تعجب کرد و شک کرد. ولی الان قلبم فقط برای تو می زنه و تو همه چیز منی . قول می دم از امروز ، هر روز اینجا پر باشه ، مگر اینکه سفر باشم یا دسترسی نداشته باشم.

   تو زیباترین حسی هستی که این روزا دارم و بهت افتخار می کنم که این همه روز و شب زحمت می کشی ، نمی تونی استراحت کنی و زندگی بدون تو برام هیچه.

دوستت دارم . بنفش ترین عاشق