هست یا نه؟

_اونجا چی می بینی؟
_کجا؟ 
_همونجا 
_دقیقا کجا؟
_دستتو بده من ... آآآآآاااااااا اونجایی که الان انگشت اشاره ت طرفشه چشماتو یکی کن و ببین 
_اونجایی که دوتا ستاره هست؟ 
_سه تاس 
_آره سه تا 
_خب!
_خب چی؟
_چی می بینی؟
_همممممم یکی از اون سه تارو نمی تونم پیدا کنم مطمءنی سه تاس؟
_آره سه تاس  
_چی می تونم بگم وقتی فقط دو تا ستاره می بینم؟ 
_فکر کن هست
_فکر کنم هست؟ چطور می شه همچین کاری کنم؟
_تو ذهنت یه ستاره ی دیگه کنار اون یکیا بذار 
_هممممم اینطور که نمی شه من تخیلاتم ضعیفه ولی .... خب .... باشه 
_خب چی می بینی؟ 
_ همون ستاره ای که نیستو 
_کنار دو تا ستاره ی دیگه؟ 
_نه تنهاس 
_چطور می شه فقط اونو ببینی؟ 
_از دو تای دیگه زیباتره , پر نور تره , مسحور کننده س تا به حال همچین چیزی ندیدم نمی شه غیر اون چیزی تو آسمون دید .... مال خودمه
_چی داری می گی؟ کجاش مسحور کننده س ؟مثل بقیه س
_نه ببین چقد شگفت زده ت می کنه! دقت کن 
_کوشش اصن؟
_اونااااااا همونجاس 
_اونجا که دوتاس 
_خب تصورش کن 
_چطوری؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.