زا.... پاس

دوتا شونم دور از هم اشک می ریختن، هر دوشون برای جدایی و فراموش نکردنشون . کارتال و سلین هر دوشون زجر می کشن . کارتال میز شامی که سلین به دعوت پدر زنش به خونشون اومده بود رو ترک کرد و خودش رو به نزدیک ترین بار ، رسوند و مثل هر شب مست کرد و وقتی برای شب به هتل همیشگی و هتلی که چهار سال پیش به سلین به دروغ گفته بود که باید استانبولو ترک کنه و به فرانسه بره رسید متوجه شد اتاق پره و نگو سلین اونجارو رزرو کرده.
اون اتاق ، زیباترین و زشت ترین اتاقه چون هم دروغ و هم عشق توش اتفاق افتاده  
پدر زنش همون اوان عاشقی گفته بود که یا باید سلین رو از دست بدی یا جونتو و وقتی به سلین گفت شبی که توی فرانسه گذروندن و علاقه ای که بهش نشون داده دروغ بوده ، خودش احساس کرد که جونش رو از دست داد.


کارتال بدبخت ترین و ترسو ترین مردیه که می شه دید و انتقام خطرناک ترین بازی ای هست که سلین داره انجام می ده.
من همیشه عادت دارم فیلمایی که به صورت آنلاین پخش می شه یا می دونم اگه الان نگاه نکنم ممکنه دیگه نتونم ببینم رو نگاه کنم مثلا وقتی دو تا فیلم توی سبد انتخابیم باشه و یکیش عالیه و توی کامپیوترم جا خوش کرده و یکیش در حد متوسطه و  توی تلویزیون پخش می شه ، صد در صد فیلم پخش شده توی تلویزیون رو انتخاب می کنم چون فکر می کنم می تونم یه فرصت دیگه فیلم توی کامپیوتر رو تماشا کنم و بار روانی ندیدن فیلمی که تلویزیون پخش می شد اذیتم می کنه 
گاهی دیده شده حتی فیلم مزخرف رو هم دیدم و خم به ابرو نیاوردم. اصولا آدمیم که دوست ندارم چیزی رو از دست بدم و خیلی چیزا رو به عنوان زاپاس نگه داشتم و هنوز خاک می خوره و خیالمو راحت می کنه که اگه اونی که استفاده می کنم خراب شه ، یکی دیگه دارم که ازش استفاده کنم. 
زاپاس داشتن از هر چیزی یکی از ویژگی های منه ، عادت کردم برای راحت کردن خیال خودم از چیزایی که مورد استفادم هستش دو یا گاهی چندتا داشته باشم.
ولی تو تنها چیزی هستی که یکی هستی ، یکی می مونی.  هیچ جوره از دستت نمی دم و حاضر نیستم معمولی ترین لحظه ها با تو رو با فوق العاده ترین لحظه با بهترین دوستم ترجیح می دم. تو هم باید قول بدی منو برتر از خوش گذرونی های شبانه با بهترین دوستات کنی.

نظرات 1 + ارسال نظر
miss_love جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 15:47 http://grave4.honor.es

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
56168

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.